Розділи сайту
Новини школи
Досягнення закладу

У сучасних умовах значення творчості в роботі вчителів допоміжної школи невпинно зростає, адже саме від неї суттєво залежить якість навчально-корекційного процесу, ефективність педагогічної праці.

Наступність у роботі дошкільних груп та школи дала змогу створити єдиний навчально-виховний та корекційно-відновлювальний процес, здійснювати різнорівневість навчання дітей, розробляти і відбирати найбільш ефективні інноваційні технології навчання, виховання та  їх соціальної адаптації.

Для кожної дитини з особливостями психофізичного розвитку реалізуються індивідуальні програми соціальної реабілітації за такими напрямками: лікувально-оздоровча робота, педагогічна реабілітація, консультативно-патронажна робота, особистісно орієнтована профорієнтація, соціально-реабілітаційний супровід у ході розвитку життєвої компетентності та включення до активного життя суспільства. Застосовуються новітні методи медико-психолого-педагогічної діагностики (карти обстеження дітей віком 1,5-6 років життя, карти психолого-медико-педагогічного  супроводу учнів та вихованців з обмеженими фізичними можливостями, індивідуальні програми соціальної реабілітації учнів та вихованців з обмеженими фізичними можливостями, журнали спостережень за динамікою розвитку учнів та вихованців з обмеженими фізичними можливостями) щодо визначення стану здоров'я, функціональних можливостей дитини, обсягу її психофізичних резервів та адаптативно-компенсаторних можливостей.

У закладі працює шкільна психолого-медико-педагогічна комісія. Фахівці закладу у тісній взаємодії з батьками розробляють індивідуальні проекти комплексної реабілітації та розвитку життєво творчого потенціалу дитини. Здійснюється система реабілітаційних заходів, спрямованих на корекцію та зміцнення фізичного, психічного, соціального та інтелектуального здоров'я дитини.

 

 

Педагоги-дефектологи проводять індивідуальні та групові корекційно-розвивальні заняття з працетерапії, соціально-побутової орієнтації, з розвитку когнітивних умінь, емоційно-вольової сфери, формування соціально-прийнятої поведінки. У роботі використовуються методики Монтесорі, арттерапія, казкотерапія, музична терапія, ігротерапія, аромотерапія, фітотерапія, ігрова комп'ютерна терапія, пісочна терапія, фітбол.

Для реалізації корекційно-відновлювальної роботи у закладі здійснено відповідне матеріально-технічне забезпечення.

 

 

 

 

Особлива увага приділяється пошуку, розробці та апробації методик ранньої соціальної реабілітації, інтенсивної корекції та самореалізації, створенню нових програм навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.

Розроблені, апробовані та затверджені Вченою радою ВОІПОПП програми: «Навчання та виховання дітей з помірною розумовою відсталістю», «Художня обробка матеріалів. Столярна справа», "Художня обробка матеріалів. Швейна справа" з трудового навчання для учнів 4-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей», розроблені вчителями закладу.

У закладі гармонійно поєднується навчально-виховна робота з науково-методичною та експерементальною. Широко впроваджуються нові інноваційні технології, розвивається комп'ютерна грамотність учнів та педагогів. Наслідком цього є створення у 2010 році комп'ютерного класу за кошти, які були отримані в результаті написання проекту «Створення комп'ютерного центру для практичного вирішення проблеми навчання дітей з психофізичними вадами з використанням інноваційних технологій» в рамках реалізації обласної Програми розвитку інформаційних, телекомунікаційних технологій в закладах освіти області на 2006-2010 роки та отримання Гранту за І місце.

 

 

 

Учні закладу є постійними призерами і переможцями міських та обласних фестивалів творчості дітей та молоді з обмеженими фізичними можливостями «Повір у себе».

 

 

 

Щорічно за участь у відкритому футбольному турнірі в рамках Європейського футбольного тижня та Європейського баскетбольного тижня для дітей та молоді з особливими потребами у місті Вінниці шкільні команди з футболу і баскетболу займають призові місця (тренер - вчитель фізичної культури Русанова Н.А.). 

 

 

 

У грудні 2011 року учні закладу Тарануха Тетяна (4 клас) і Челюканов Олександр (5 клас) стали переможцями конкурсу «Діаманти Вінниччини».

 

 

 

У закладі працює батьківський клуб «Діалог», де проводяться бесіди, лекції із залученням юристів, працівників соціальних служб по ознайомленню батьків із правовими міжнародними та національними законодавчо-нормативними актами, які забезпечують рівні можливості дітей з особливими освітніми потребами у їх правах на якісну освіту, зайнятість, матеріальне та соціальне забезпечення.

          У 2019 році школу закінчили 16 учнів, з числа яких: продовжують навчання - 5 випускників, знаходяться за станом здоров'я вдома - 4 випускників, перебувають у Вінницькому  центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Промінь" - 1 випускник, перебувають у центрі "Обрій" - 3 випускників. 

Випускники закладу мають можливість продовжити навчання у таких навчальних закладах: «Вище професійне училище №7 м. Вінниці», «Вище професійне училище сфери послуг м. Вінниці», «Професійно-технічне училище №14 смт. Вороновиця», «Вінницький міжрегіональний Центр реабілітації інвалідів «Поділля».